RSS

Bumps in the road

11 jun


Det vil alltid dukke opp utfordringer man ikke helt kommer til å klare hoppe over.
Alle skulle vel ønsket at en gang i blant skulle litt kos være tillatt. Og med kos mener jeg giftstoffene med MASSE karbohydrater i.
Jeg hadde en mindre hyggelig glipp i går. Det får konsekvenser!
Opp i vekt, dårlig i magen og hodepine. Ketosen er egentlig ikke så nøye, for jeg kommer i ketose bare ved tanken. Flaks.

Å tilgi seg selv er en større utfordring. Jeg fikk følge støttemelding av forumvenn:
Sulle litt i leilighten i dag; ta litt ekstra godt vare på deg selv. Ta en dusj, på med klær du føler deg vel i, litt stæjs til pynt. Til slutt planlegger du maten du skal spise i dag; og da er du over denne kneika og på veien igjen.

Det gav meg mot til å heve hodet, senke skuldrene og pågangmot til å ta i mot dagen i dag – omfavne den med masse fett og varme 😉

Det er ikke optimalt å sprekke – men det skjer. Hev hodet – gå videre.
Bare du går den rette veien 😉

Ønsker alle en riktig herlig helg, forhåpentligvis i gode temperaturer og solskinn.

Sandra

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 11. juni 2011 i Ketogen diett

 

Legg igjen en kommentar